Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 فروش دستگاه خشک کن کرم خاکی | ورمی کمپوست
فروش دستگاه خشک کن کرم خاکی

فروش دستگاه خشک کن کرم ورمی کمپوست

گروه صنعتی ورمی کمپوستینگ در بخش کارگاه ماشین سازی خود توانسته دستگاه خشک کن کرم خاکی را طراحی و به مرحله تولید برساند .

دستگاه خشک کن کرم خاکی که با مشورت گروه تخصصی سازنده انواع خشک کن های صنعتی ممتاز طراحی و ساخته شده از قابلیت های ویژه ای برخوردار است .

 

ویژگی های دستگاه خشک کن کرم خاکی

– دستگاه دارای فن صنعتی کوچک برای جا به جایی هوا می باشد .

– دستگاه کرم خشک کن تولیدی ورمی کمپوستینگ دو جداره به همراه عایق وسط بوده که باعث میشود در فضای باز از آن استفاده کرد . این امر سبب میشود تا اتلاف انرژی به حداقل برسد ضمن اینکه بدلیل گاز سوز بودن دستگاه هرگز در فضای بسته استفاده نشود . چون همانطور که می دانید گاز مونو -اکسید کربن کاملا بی بو و خطرناک است .
– دستگاه گاز سوز است و این امر سبب کاهش هزینه میشود .
– نیاز شما برای راه اندازی دستگاه خشک کن کرم خاکی  یک برق تک فاز برای به کار انداختن فن گردش هوا و گاز شهری یا کپسول برای تامین گرما است .
– دستگاه خشک کن کرم خاکی در هفت سینی (  به ابعاد حدود ۹۰سانتی متر عرض و ۹۰ سانتی متر طول ) است که میتوان تا چهارده طبقه افزایش داد . ابعاد خود دستگاه حدود ۱٫۲متر عرض ۱٫۲ متر طول ۲متر ارتفاع است .
– فن باعث ایجاد گردش هوا در کل محفظه و نیز یکنواخت شدن حرارت درتمام طبقات میشود .
– با یک دماسنج الکلی میتوانید به سادگی با پیچ تنظیم حرارت دما را کنترل کنید . توصیه میشود دما بیش از ۶۵ درجه نشود .
– دستگاه دارای دودرب مجزا می باشد که سبب عمر طولانی تر درب ها بدلیل تحمل وزن کمتر میشود .
– شما پس از شستشوی کرم ها میتوانید آنها را در دستگاه خشک کن کرم خاکی قرار داده و تقریبا بعد از ۱۲ ساعت کرم خاکی خشک شده تحویل بگیرید .
– ظرفیت ورودی دستگاه در هفت طبقه حدود ۳۰ کیلو گرم کرم خاکی تازه می باشد . بنابراین درطی یک ۲۴ ساعت حدود ۶۰ کیلو کرم تازه را خشک میکند .
– دستگاه کرم خشک کن قابلیت کار به طور شبانه روزی بدون هیچ مشکل را داراست .
– سینی ها متحرک بوده و پس از خشک کردن کرم خاکی به سادگی خارج شده و تخیله میشود .
– این دستگاه قابلیت خشک کردن اکثر اقلام میوه وسبزی را نیز داراست که کاربری آن را گسترده تر میکند کافیست با تنظیم حرارت از آن برای خشک کردن بسیاری مواد دیگر نیز بهره جست . بدیهی است در صورت تغییر کاربری باید حتما شسته و به خوبی ضد عفونی شود .
– دستگاه به سادگی وبا هزینه اندک قابل تغییر از گاز سوز بودن به برقی شدن را داراست  .
– جنس دستگاه خشک کن کرم خاکی فوق تمام استیل می باشد .
– آموزش روده شویی و کار با دستگاه را بعد از خرید دستگاه میتوانید به رایگان دریافت کنید .

مطلب پیشنهادی:
فروش کرم کمپوستر ایزینیا فتیدا (Eisenia fetida)

 

ورمی کمپوست یکی از مشاغل نوظهور در جهان است که بدلیل گستردگی آن نیاز به ماشین آلات متنوع دارد . گروه ورمی کمپوستینگ سعی دارد با طراحی و ساخت دستگاه های مربوط  ، به روند روبه رشد تولید در ایران کمک کند . یکی از مزایای فراوری یا خشک کردن کرم خاکی این است که بدلیل آسیب پذیری و نیزتکثیر بسیار بالای کرم خاکی نمیتوان به مدت طولانی حجم زیاد کرم های خاکی  تولید شده را به صورت زنده  نگهداری کرد . بنابراین با خشک کردن کرم های  خاکی مازاد می توان به سادگی آنها را  نگهداری و به قیمت خوب و سر حوصله به فروش رساند . این کار باعث افزایش چشمگیر درآمد حاصل از فعالیت تولید ورمی کمپوست میشود .

 

از موارد مصرف کرم خاکی می توان به داروسازی ، به عنوان غذای ماهی های زینتی و پرورشی ، مکمل غذایی در استخرهای پرورش میگو وخاویار  اشاره کرد .

قیمت کنونی دستگاه خشک کن کرم خاکی ۴۰۰۰۰۰۰ (چهار ملیون تومان )می باشد .

 

از دیگر ماشین آلات ساخته شده توسط گروه ورمی کمپوستینگ می توان به سرند دوارجداسازی کرم خاکی از کود ورمی کمپوست  ، سرند ویبره مخصوص کود ورمی کمپوست  ، راکتور حرفه ای تولید ورمی کمپوست تمام اتوماتیک و دستگاه سپراتور یا شستشو دهنده کود اشاره کرد که در همین سایت در قسمت ویژه ها یا بازار ورمی کمپوست میتوانیدملاحظه کنید .

 

  • با تشکر . مدیر گروه ورمی کمپوستینگ – محمد نادمی : ۰۹۳۷۷۷۰۹۹۰۱