Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 ورمی کمپوست فله ای | خرید ورمی کمپوست فله ای | فروش ورمی کمپوست فله ای|ورمی کمپوستینگ
ورمی کمپوست فله ای

ورمی کمپوست فله ای چست

کشاورزان و باغدارانی که با انوع کود و کمپوست آشنایی دارند حتما یکبار از کود کرمی یا ورمی کمپوست در باغ و مزارع خود استفاده کردند و از تاثیرات شگرف این افزودنی بهره برده اند. بعد از ایجاد بستر در فارم تولید کود و تغذیه مناسب کرم ها با مواد مغذی و تایید شده، کم کم لایه های رویی بستر آماده برداشت می شود. سپس کرم ها به لایه های زیرین نفوذ می کنند تا با تغذیه مجدد و زاد و ولد رشد کنند. معمولا در صورت مساعد بودن شرایط برای زمان برداشت ۳ ماه زمان نیاز است.

به طور کلی وقتی کود ورمی کمپوست آماده برداشت می شود آن را در یک محل دپو می کنند تا آماده سرند کردن شود. با سرند کردن، کود یک دست و ریز بافت می شود، برخی مواد و شاخ و برگ آن جدا می شود تا شکل ظاهری جذاب تری داشته باشد. سپس در کیسه های ۱۰ تا ۵۰ کیلوگرمی ریخته می شود. این اقدامات خواص شیمیایی و ترکیبی ویژه ای به کود نمی دهد.

در ورمی کمپوست فله ای عملیات سرند شدن صورت نمی گیرد و بار مستقیما با توجه به تناژ سفارش داخل کامیون یا وانت مستقیما بار زده می شود. این کود از نظر خواص نیز تفاوتی با ورمی کمپوست کیسه ای ندارد. معمولا از ورمی سرند نشده برای استفاده کلان در تناژ بسیار بالا در باغات و مزارع کشت و زرع استفاده می گردد که از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد.

ویژگی های ورمی کمپوست

  • کمپوست ورمی دارای آنزیم‌هایی نظیر Amylase، Protease ، Lipase و Cellulase است که در تجزیه مواد آلی خاک و در دسترس قرار دادن مواد مغذی مورد لزوم گیاه نقش مؤثری دارد. این مواد تاثیر شگرفی برای احیای زمین‌های بایر غیرقابل کشت به شمار می‌رود.
  • ورمی کمپوست کودی کاملا ارگانیک است که بدون اضافه کردن مواد شیمیایی غیر مجاز تولید می شود.
مطلب پیشنهادی:
شرایط همکاری با ورمی کمپوستینگ

لازم به یاد آوریست که همه حواص کود ورمی در کود ورمی سرند نشده یا فله ای نیز وجود دارد.

فروش ورمی کمپوست فله ای

گروه ورمی کمپوستینگ محصول خود را به صورت فله ای در تناژ بالا نیز عرضه می کند. شما مشتاقان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ورمی کمپوست فله ای و یا مشورت در خرید با شماره های مندرج تماس حاصل فرمایید. این مجموعه عملیات بارگیری و ارسال کود خریداری شده به تمام نقاط ایران را انجام می دهد. تمامی کودهای عرضه شده در ورمی کمپوستینگ دارای برگه آنالیز کود به روز هستند. کافیست در هنگام خرید برگه آنالیز و آزمایش کود را درخواست فرمایید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند