سرند ورمی کمپوست دوار طراحی و تولید

طراحی و تولید سرند ورمی کمپوست

گروه ورمی کمپوستینگ در بخش ماشین سازی پس از بررسی و کار با انواع سرند های دوار موجود دربازار  ورمی کمپوست ،  توانست سرند ورمی کمپوست دوار بی نظیری را طراحی و تولید کند که میتوان به جرات گفت تمام نواقص احتمالی که در دیگر دستگاه ها به چشم میخورد  در این سرند منحصر به فرد با فعالیت خستگی ناپذیر و تلاش فراوان جناب آقای مهندس مهدی بند پی از میان برداشته شد .  نا گفته نماند این سرند پس از ساخت و تست های نهایی در فارم تولید کود ورمی کمپوست در حال استفاده است که پس از ماه ها استفاده ،  خریدار کمال رضایت خود را ازعملکرد فوق العاده  دستگاه سرند زیر عنوان کرده است .

 

ورمی کمپوست e1456858180683 - سرند ورمی کمپوست دوار طراحی و تولید

نمونه سرند ورمی کمپوست تولید شده توسط گروه ورمی کمپوستینگ

 

سرند ورمی کمپوست چیست ؟

سرند ورمی کمپوست چند کاربرد دارد یکی جداسازی کرم خاکی و دیگری جداسازی قطعات مختلف کود ورمی کمپوست از هم و سرند شدن کود جهت بسته بندی که موجب افزایش کیفیت کود میشود .

این افزایش کیفیت بدلیل جداسازی سنگ و کلوخ از ورمی کمپوست می باشد .

 

مشخصات دستگاه سرند ورمی کمپوست

تمشخصات سرند ورمی کمپوست تولید شده در بخش ماشین سازی گروه ورمی کمپوستینگ به شرح زیر است :

  •  طول  سرند ورمی کمپوست  ۴٫۱۰  متر  و عرض ۱٫۱۵ متر، همچنین ارتفاع  ۲٫۱۰  متر می باشد .
  • وزن دستگاه سرند ورمی کمپوست  ۶۰۰ کیلو گرم است .
  • المان SWموتور با قدرت  ۲/۱ اسب  می باشد و با برق  ۳ فاز  کار می کند .
  • تابلو فرمان دارای  کنتاکتور و کنترول فاز و کنترول بار می باشد . این امر به کاربر کمک میکند تا برای بهینه شدن سرند کود آلی براحتی تصمیم گیری کند .
  • مش توری دستگاه  دارای   یک واحد ۱٫۲۵ متری مش ۳ میلی متری  و همچنین دو واحد ۱ متری مش ۴ میلی متری است  که به کاربر دو نوع کود با کیفیت عرضه می کند تا در صورت درخواست مشتری به مشکل برخورد نکند . شایان ذکراست اکثر سرند ها یا مش  ۳میلی متری  یا ۴ میلی متری هستند . (سرند جداساز کود آلی ورمی کمپوست ،  تولیدی گروه ورمی کمپوستینگ  هر دو مش را همزمان داراست .)
  • ظرفیت ۵۰۰  الی  ۸۰۰  کیلو گرم  درساعت که بستگی به رطوبت بستر کرم خاکی  دارد .
  • خروجی ورمی کمپوست مش ۳  و ۴ میلیمتر جداگانه  با دریچه باز و  بسته با امکان   تخلیه درفرقان وکیسه .
  • طول زیاد دستگاه باعث می شود که کود ورمی کمپوست سرند نشده تا کمتراز  ۵ درصد برسد . این  یکی از معضلات اساسی تولید کنندگان ورمی کمپوست است که کود سرند نشده در بعضی دستگاه ها حتی تا ۵۰ درصد نیز می رسد . گروه توانست در طراحی و ساخت سرند ورمی کمپوست این مشکل را به خوبی برطرف کند .
  • نصب فرچه سیمی به صورت طولی که ابداعی گروه ورمی کمپوستینگ است باعث تمیز شدن مداوم توری شده که این امر کمک شایانی به  بهتر سرند شدن  و هدر رفت   کمتر کود ورمی کمپوست می کند . در دستگاه های دیگر این کار به صورت دستی و هنگام خاموش کردن دستگاه انجام می شود که علاوه بر هدر رفت وقت کارگر،  از کارایی کمی برخوردار است .
مطلب پیشنهادی:
قیمت ورمی کمپوست

 

 قابلیت های خاص این دستگاه سرند ورمی کمپوست

  • ابشن  ۱ : درصورتیکه ورمی کمپوست تولیدی شما دارای کلوخ بزرگ وسخت شده باشد غلطک کوبنده قابل نصب  میباشد  که درصد ورمی کمپوست سرند نشده رابه کمتر از۱ درصد  می رساند .
  • ابشن ۲ : کانویر بارگیری  که برای سهولت کار قابل نصب می باشد .
  • ابشن ۳ : سایبان ،  که کارگر را از گرما و برف و باران محافظت کرده وسبب افزایش راندمان کار میشود .

جنس  بدنه دستگاه سرند دوار  از  آهن   ، جنس محور فولاد  ، جنس توری ورق ۲ میل با۴۰ %مش و رنگ  کامل اپوکسی ضد زنگ و خش می باشد .

 

سرند کود e1479364623229 - سرند ورمی کمپوست دوار طراحی و تولید

سرند ورمی کمپوست

 

گارانتی و خدمات سرند ورمی کمپوست

دستگاه سرند دوار  فوق دارای سه  سال گارانتی از تاریخ فروش می باشد . گارانتی از لحاظ فنی و تخصصی می باشد . (گارانتی شامل حوادث طبیعی از قبیل آتش سوزی ، زلزله ، سرقت ، نوسانات شدید برق ، ورود آب به موتور، ضربه شدید و غیره نمی باشد .)
تامین قطعات و تعمیرات در صورت نیاز تا پنج سال پس از تاریخ فروش می باشد .

 

برای بازدید از نزدیک یا ثبت سفارش برای خرید دستگاه سرند کود آلی ورمی کمپوست  می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲  تماس حاصل نمایید  .

 

 از دیگر ماشین آلات ساخته شده توسط گروه ورمی کمپوستینگ می توان به دستگاه خشک کن کرم خاکی  ،  سرند ویبره مخصوص کود ورمی کمپوست  ، راکتور حرفه ای تولید ورمی کمپوست تمام اتوماتیک و دستگاه سپراتور یا شستشو دهنده کود اشاره کرد که در همین سایت در قسمت ویژه ها یا بازار ورمی کمپوست میتوانید ملاحظه کنید  .

 

با تشکر از زحمات محمد نادمی مدیر گروه ورمی کمپوستینگ .

مطلب پیشنهادی:
روشهای تولید ورمی کمپوست