Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 قوانین و مقررات فروشگاه | ورمی کمپوست

۱ : لطفا وقتی داخل فروشگاه میشوید با کلیک روی کالای  مورد نظر از اطلاعات تکمیلی در مورد کالا دیدن فرمایید تا درست و با اطلاعات کامل خرید کرده باشید .

۲ : برخی کالاها نیاز به تمهیداتی برای ارسال دارند با کلیک روی کالا در توضیحات تکمیلی می توانید ملاحظه کنید . مانند ( جعبه کرم خاکی زنده یا کرم خاکی منجمد در صورت ارسال به شهرستان که نیاز به خرید یخدان دارند . )

۳ : در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده می توانید به سادگی محصول ارسال شده را مرجوع کنید و تمام و کمال هزینه دریافتی از شما عودت خواهد شد . 

۴ : لطفا پس از خرید چند روز صبر کنید و پشت سر هم تماس نگیرید . حتما با یک پیام کوتاه مخابراتی به شماره ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲ مدیر فروشگاه را از خرید خود مطلع کنید . بخش فروش شرکت به محض خرید شما از فروشگاه تدارکات ارسال را انجام خواهد داد .

۵ : در صورت هر گونه اشتباه در خرید می توانید بلافاصله با تلفن های شرکت تماس گرفته تا قبل از ارسال مبلغ عودت داده شود . 

۶ : شرکت موظف است کالای خریداری شده شما را در اسرع وقت اماده و ارسال کند . معمولا برای بسته های پستی بین دو تا سه روز کاری و برای بسته های ارسالی توسط اتوبوس یک روز زمان نیاز است . بنابراین قدری صبور باشید .

۷ : همه کالاها در طول مسیر توسط شرکت پیگیری میشوند تا صحیح و سالم به مقصد برسند . 

در صورتی که کالای سفارشی شما پس از ۵ روز به مقصد نرسید حتما با تلفن های شرکت تماس بگیرید تا پیگیری های لازم انجام شود . برای کالاهای فساد پذیر مانند کرم خاکی منجمد در یخدان حتما قبل از ارسال با شما هماهنگی میشود و بلافاصله پس از رسیدن کالا به مقصد جهت تحویل و قرار دادن در فریزر اقدامات لازم را به عمل آورید . 

۸ : در صورتی که کالای مورد نظر در هنگام حمل اسیب ببیند شرکت موظف است خسارت وارده را جبران یا در صورت اسیب جدی کالا ، مجددا کالا را جایگزین و  ارسال کند . 

۹ : هدف ما جلب رضایت مشتری است . می توانید جهت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در مورد هر کالا در قسمت نظرات همان کالا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید . مطمئن باشید نظرات شما مورد بررسی و توجه قرار خواهد گرفت .