کود ورمی کمپوست فرموله و غنی شده

کود ورمی کمپوست سوپر غنی شده

ورمی کمپوست غنی شده یکی از بهترین کودهای دنیاست . عناصر موجود در ورمی کمپوست آنالیز شده و با افزودن عناصر پر مصرف و غنی سازی با ریز مغذی ها تاثیر ورمی کمپوست بر رشد و باردهی گیاهان به طور چشمگیری افزایش می یابد .

 

فروش کود ورمی کمپوست با گواهینامه جهاد کشاورزی

فروش ورمی کمپوست توسط گروه ورمی کمپوستینگ با گواهینامه معتبر از سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و ارسال به همه شهرهای ایران .

گروه ورمی کمپوستینگ دارای گواهینامه  دوره ی تخصصی ورمی کمپوست از سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به شماره ثبت ۲۰۰/۴۳/۷۲۰۸۸ به تایید مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان البرز است .

همچنین این وبسایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(samandehi.ir) ثبت شده است .

 

کود ورمی کمپوست غنی شده و فرموله - کود ورمی کمپوست فرموله و غنی شده

کود ورمی کمپوست غنی شده و فرموله

 

ورمی کمپوست غنی شده چیست

همواره ورمی کمپوست به عنوان کودی سرشار از عناصر ماکرو و میکرو شناخته شده است . اما در تولیدات تجاری وقتی هدف بهره گیری از تمام امکانات موجود برای رسیدن به بیشترین بازدهی ممکن است  ، بهترین نتیجه در مصرف کود ورمی کمپوست ترکیب با کودهای دیگر است . با توجه به انالیز ورمی کمپوست و بررسی شرایط خاک های ایران برآن شدیم تا با تحقیق و مشورت مهندسان به نام کشاورزی کودی فوق العاده غنی و موثر را تولید و روانه بازار کنیم .

 

کود ترکیبی ورمی کمپوست

در این غنی سازی از انواع کودهای پلیت و گرانول برای رسیدن به بیشترین بازدهی مخصوصا جهت مصرف درختان مثمر و غیر مثمر در باغات و ویلاها بهره گرفته شده است .

مطلب پیشنهادی:
فروش کرم خشک ، ایزینیا فوتیدا

از آغاز کار تا کنون، گروه ورمی کمپوستینگ همواره به دنبال فراهم نمودن نهاده های با کیفیت و مقرون به صرفه بوده است. برقراری تعادل میان کیفیت و قیمت همانند راه رفتن بر لبه ی باریکی است که تلاش زیادی را می طلبد .

در این ترکیبات سعی شده بهترین و با کیفیت ترین عناصر و مکمل های مورد نیاز گیاهان با برندهای معتبر دنیا از جمله شرکت  اس کیو ام بلژیک ، یارا نروژ و تریدکورپ اسپانیا استفاده و ترکیب شود .

 

photo 2018 12 10 22 49 15 compressed e1544470587916 - کود ورمی کمپوست فرموله و غنی شده

کود ورمی کمپوست سوپر غنی شده

 

images 2 - کود ورمی کمپوست فرموله و غنی شده

 

عناصر مورد استفاده در غنی سازی ورمی کمپوست

کود کامل کند رها گرانول بر پایه سولفات پتاسیم، دارای گوگرد، منیزیم و عناصر ریز مغذی (آهن، روی، منگنز، بُر) .

به طور معمول نام ۱۷ عنصر بعنوان عناصر غذایی لازم برای گیاهان ذکر شده است، از این تعداد کربن، اکسیژن و هیدروژن معمولاً از هوا تأمین می‌شوند. شش عنصری که به مقدار زیاد مورد نیاز گیاهان هستند عبارتند از: ازت (N)، فسفر (P)، پتاسیم (K)، کلسیم (Ca)، منیزیم (Mg) و گوگرد (S). از این عناصر به عنوان «عناصر پر مصرف» و یا « عناصر ماکرو» و یا «عناصر اصلی» یاد می‌شود. (گاهی بعضی از محققان، کلسیم، منیزیم و گوگرد را به عنوان عناصر میان مصرف ذکر می‌کنند). هشت عنصر دیگر برای رشد درختان میوه و گیاهان ضرورت کامل دارند ولی مقدار نیاز گیاه به آنها کمتر است که عبارتند از: آهن (Fe)، روی (Zn)، بور (B)، منگنز (Mn)، مس (Cu)، مولیبدن (+MoO۴۲)، کلر (Cl) و نیکل (Ni). این عناصر به عنوان « عناصر کم مصرف» و یا «عناصر میکرو» و یا «ریزمغذیها» شناخته می‌شوند. مقدار عناصر غذایی مورد نیاز درختان میوه براساس‌ دو عامل‌ مقدار جذب عناصر غذایی توسط محصول‌ و پتانسیل‌ خاک‌ برای‌تأمین‌به‌موقع‌ مواد غذایی‌ برای‌ گیاه‌ تعیین‌ و محاسبه‌ می‌شود. برای‌ تعیین‌ مقدار کود مورد نیاز گیاهان‌باغی‌ لازم‌ است‌ از نقش‌ عناصر پرمصرف و کم‌مصرف‌در گیاهان شناخت کاملی‌داشته‌ باشیم‌.

مطلب پیشنهادی:
بازاریابی کرم خاکی و ورمی کمپوست

 

applepicking - کود ورمی کمپوست فرموله و غنی شده

 

 

12 دیدگاه ها
  1. امیر
    امیر
    ارسال پاسخ
    سلام کود ورمی غنی شده . ارگانیک هست ؟
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود . خیر . ولی فرموله شده است و با استفاده از بهترین برندهای اروپایی بازار غنی شده و مشکلی ایجاد نمیکنه از بابت مضرات کود شیمیایی . اون مضرات بخاطر مصرف بی رویه و غیر اصولی است .
  2. ساسانی
    ساسانی
    ارسال پاسخ
    سلام جناب نادمی عزیز. کود ورمی کمپوست غنی شده ای که پارسال ازتون گرفتم جوری تغییر داده درختان ویلا رو که بعد از چن ماه داداش آمده بود ویلا تعجب کرد . خواستم تشکر کنم از شما و گروهتون که پیشتاز هستید . ممنونم
  3. محسن کاظم خانی
    محسن کاظم خانی
    ارسال پاسخ
    سلام و درود . آقای نادمی یک کیسه ازتون کود غنی شده برده بودم درخت آلبالو داشتیم رو به خشک شدن بود کلا خیلی ضعیف بود همیشه شکوفه میداد ولی چن تا دانه بیشتر میوه نمیداد این کود رو که امسال دادم بهش شاخه هاش از میوه داشت می شکست از سنگینی . متشکرم و امسال برای کل باغچمون از همین کود میبرم ازتون .
  4. کریمی
    کریمی
    ارسال پاسخ
    درود وقت بخیر خسته نباشید و دست مریضاد به گروه ورمی کمپوستینگ . این چه معجونی که درست کردید کلا از این رو به اون رو شد فضای سبز ویلامون. گل های رز درختان و شمشادها یه جوری قد کشیدن و سبز سبز سرحال شدن که خانومم شگفت زده شد آخه بیمار بود بیمارستان بود مرخص که شد اوردمش ویلا. سپاس و آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر برای مهندسهای جوان و خوش فکر این مملکت .
  5. سارا مرادیان
    سارا مرادیان
    ارسال پاسخ
    سلام . میشه توضیح دهید کود ورمی غنی شده برای چه گیاهانی مفیده ؟
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      سلام . برای همه گیاهان مفیده . فرموله شده عمومی هست و بیشترین کاربرد رو برای ویلاها و باغچه ها داره . اگر س از استفاده از کود ورمی کموست غنی شده کارهای دیگر باغ رو بدرستی انجام دهید مانند ( بیل زدن ، دفع افات ، هرس صحیح ، ابیاری منظم و کافی ) اونوقته که از تاثیرات این کود شگفت زده خواهید شد .
  6. خلیل
    خلیل
    ارسال پاسخ
    سلام آقا من ۱۰۰کیلو ازکمپوست غنی شده با ریز مغذی میخواهم چه طور باید سفارش بدم با تشکر از شما
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود . وقت بخیر . بالای صفه هر سایتی قسمت تماس با ما موجود می باشد شماره تلفن درج شده است تماس بگیر و سفارش بده
  7. علی اسدی
    علی اسدی
    ارسال پاسخ
    سلام . من توی کلاردشت ویلا دارم دو تن کود سوپر غنی شده بردم پارسال ازتون فوق العاده جواب داده . اومدم توی اینترنت ببینم شرکت دیگه ای پیدا میکنم‌که ورمی کمپوست غنی شده داشته باشه که بخام اونارو هم تست کنم . دیدم یکی دو تا شرکت دیگه هم هستن ولی فقط میگن کودشون غنی شده است . خیلی جالبه حتی وقتی به یکیشون گفتم چی اضافه کردی و با چشم دیده میشه یا نه . گفت نه مایع بوده بهش اضافه کردیم . به نظرم اومد که همون کود معمولی ورمی کمپوستو توی دو تا بسته بندی مختلف میزنن و اسم یکیشو میگزارن غنی شده که گرونتر بفروشن . تنها شرکتی که هم از نظر ظاهری مشخصه موادی که بهش اضافه شده و هم تاثیرات خیلی خوبشو که خودم به چشم دیدم شرکت شماست . ممنونم بابت کود فوق العاده ای فرموله و تولید کردید.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند