کرم خاکی منجمد شده در تغذیه ماهی و میگو

فروش کرم خاکی منجمد شده با کیفیت مثال زدنی

همچنین از ( کرم خاکی منجمد شده )  و (کرم خاکی زنده در پک جعبه کرم خاکی خانگی ) و ( کرم خشک شده )  نیز می توانید استفاده کنید .

گروه ورمی کمپوستینگ با مشاوره و بهره گیری از اطلاعات و تحقیقات آقای دکترعلیزاده ( کارشناس تغذیه آبزیان ) و همچنین آزمایش مواد مغذی موجود در بدن کرم خاکی در آزمایشگاه مبنا (در استان البرز- مهرشهر- جنب اتوبان کرج قزوین ) اقدام به روده شویی و منجمد کردن کرم خاکی ایزینیا فوتیدا از بهترین گونه کمپوستر جهت مصارف زیر نموده است :

۱ – به عنوان غذای اصلی ماهی های زینتی و آکواریومی .

۲ – به عنوان مکمل غذایی میگو که درحال حاضر در پرورش میگوی دکتر علیزاده  در حال استفاده بوده ونتایج قابل توجه ای کسب شده است و همچنین قزل الا و دیگر ماهی های سردابی و گرمابی در استخرهای پرورش شیلات .

۳ – به عنوان غذای مکمل به جای کرم سفید در پرورش ماهیان خاویاری .

کرم خاکی منجمد شده - کرم خاکی منجمد شده در تغذیه ماهی و میگو

کرم منجمد شده برای تغذیه آبزیان

 

مزایا کرم خاکی منجمد شده

– افزایش رشد وضریب تبدیل غذایی بهتر .

– افزایش سلامتی ومقاومت دربرابر انواع بیماری ها واسترس های محیطی .

– تلفات کمتر به دلیل استفاده از غذای باکیفیت  .

– افزایش تخم ریزی در آبزیان مولد .

– آزمایشات و تحقیقات انجام شده توسط متخصصان ایران و جهان بر روی پست لارو میگو ، قزل آلا ، میگوی آب شیرین ، انگشت قد گربه ماهی آفریقایی ، ماهیان خاویاری ، لارو ماهی سفید ( مهمترین ماهی تجاری ایران ) و انواع بچه ماهی هایی که از کرم خاکی نیز تغذیه نموده اند بیانگر تفاوت معنی داری در رشد و نمو ، تولید مثل ، سلامتی و ضریب تبدیل بهتر نسبت به گروه های شاهد است .

مطلب پیشنهادی:
فروش بذر فلفل

– پروتیین بالا و سهل الهضم باعث شده کرم خاکی در رده بهترین مواد مغذی برای انواع آبزیان قرار گیرد .

DSC 0021 e1457088768688 - کرم خاکی منجمد شده در تغذیه ماهی و میگو

کرم خاکی شسته شده به روش مدرن با دستگاه تمام اتوماتیک آماده جهت فرستاده شدن به تونل انجماد

 

شرایط و نحوه مصرف کرم خاکی منجمد شده

ابتدا یک دستگاه کوچک یخچال فریزر تهیه نمایید و سپس در هر روز به مقدار بیست درصد از کرم خاکی مرغوب و فریز شده را در جیره غذایی آبزیان بگنجانید . درصورت لزوم میتوانید کرم خاکی را قطعه قطعه (بستگی به شرایط جثه آبزی مورد نظر ) نموده سپس مصرف نمایید .

مواد غذایی موجود در کرم خاکی منجمد شده

 مواد غذایی موجود در کرم خاکی منجمد شده از قبیل اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب ضروری مانند هیستیدین ، متیونین ، فنیل آلانین ، لیزین ، اسید لینولئیک ، امگا ۳ ،امگا ۶، خاکستر و چربی تقریباٌ به طور کامل نیازهای غذایی انواع آبزیان  را پوشش می دهد.  آنالیزمواد موجود دربدن  کرم خاکی را میتوانید در همین سایت ملاحظه کنید .ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب مندرج در همین سایت با عنوان ( تغذیه آبزیان با کرم خاکی ورمی کمپوست ) مراجعه نمایید .

گروه ورمی کمپوستینگ پس از چند سال تلاش و آماده سازی دستگاه های مورد نیاز و نیز تحقیقات و ترجمه برخی متون مربوط که به زبان های خارجی بودند و همچنین همکاری با برخی از شرکت های مطرح در دنیا توانست محصولی را روانه بازار ایران کند که به جرات میتوان گفت بی رقیب است . 

فریز شده e1456932579306 - کرم خاکی منجمد شده در تغذیه ماهی و میگو

کرم خاکی فریز شده

 

  • برای سفارش خرید تماس حاصل نمایید . نادمی ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲
مطلب پیشنهادی:
اولین تولید کننده کرم خاکی منجمد

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند