کرم خاکی فریز شده با کیفیت ممتاز

 فروش کرم خاکی فریز شده

همچنین از ( کرم خاکی فریز شده )  و (کرم خاکی زنده در پک جعبه کرم خاکی خانگی ) و ( کرم خشک شده )  نیز می توانید استفاده کنید .

گروه تولیدی ورمی کمپوستینگ به تازگی با همکاری و مشارکت متخصصان تغذیه آبزیان ، کارشناسان خبره در زمینه تولید و بسته بندی مواد غذایی و همچنین با مشورت کارشناس برجسته فروش آقای مهرداد قربان پور اقدام به فراوری و منجمد کردن صنعتی  کرم خاکی وعرضه به بازارهای داخلی ایران نموده است .

کرم خاکی فریز شده از بهترین گونه ایزینیا فوتیدا می باشد .

 

DSC 0024 e1457088859529 - کرم خاکی فریز شده با کیفیت ممتاز

کرم خاکی بعد از فراوری خاص

 

فریز شده e1456932579306 - کرم خاکی فریز شده با کیفیت ممتاز

کرم خاکی فریز شده

 

با کرم خاکی فریز شده  دیگر نگران تغذیه آبزیان نباشید.

 

ویژگی کرم خاکی فریز شده تولیدی گروه ورمی کمپوستینگ

– روده شویی و  منجمد شده  توسط دستگاه های تمام اتوماتیک مناسب برای انواع آبزیان  .
– حاوی حداکثر ۷۰ درصد پروتئین که نسبت به جلبک ، دافنی ، روتیفر ، آرتمیا ، گاماروس ، گوشت سفید و قرمز بیشتر بوده و پس از فرآوری ازرش غذایی خود را بهتر حفظ می کند .

–  ضریب تبدیل بهتر و تخم ریزی فوق العاده زمانی که از بیست درصد از کرم خاکی منجمد در جیره غذایی انواع آبزیان مولد استفاده شد .
–  مواد غذایی موجود در کرم خاکی فریز شده از قبیل اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب ضروری مانند هیستیدین ، متیونین ، فنیل آلانین ، لیزین ، اسید لینولئیک ، امگا ۳ ، خاکستر و چربی تقریباٌ به طور کامل نیازهای غذایی انواع آبزیان  را پوشش می دهد.
– آزمایشات و تحقیقات انجام شده توسط متخصصان ایران و جهان بر روی پست لارو میگو ، قزل آلا ، میگوی آب شیرین ، انگشت قد گربه ماهی آفریقایی ، ماهیان خاویاری ، لارو ماهی سفید و انواع بچه ماهی هایی که از کرم خاکی منجمد نیز تغذیه نموده اند بیانگر تفاوت معنی داری در رشد و نمو ، تولید مثل ، سلامتی و ضریب تبدیل بهتر نسبت به گروه های شاهد است .

مطلب پیشنهادی:
اولین تولید کننده کرم خاکی منجمد

 

گروه ورمی کمپوستینگ پس از چند سال تلاش و آماده سازی دستگاه های مورد نیاز و نیز تحقیقات و ترجمه برخی متون مربوط که به زبان های خارجی بودند و همچنین همکاری با برخی از شرکت های مطرح در دنیا توانست محصولی را روانه بازار ایران کند که به جرات میتوان گفت بی رقیب است . 

 

 

برای خریدن یا فروش کرم خاکی منجمد یا همان یخ زده تماس بگیرید .  محمد نادمی ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲

 

مطالب مرتبط :

اصول کامل نگهداری و تغذیه پرندگان ( ۱ )

اصول کامل نگهداری و تغذیه پرندگان ( ۲ )

تغذیه آبزیان با کرم خاکی ورمی کمپوست

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند