Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 خرید کرم ورمی کمپوست و مقدار استفاده | ورمی کمپوست
خرید کرم ورمی کمپوست و مقدار استفاده

در کشورمان خرید کرم ورمی کمپوست بسیار حایز اهمیت می-باشد، زیرا ما برای راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی دو هزینه ی نسبتاً بالا داریم که یکی اجاره بهای مکان و دیگری هزینه ی خرید کرم می باشد، اولی یا همان هزینه ی اجاره بها را که تقریباً تمامی عزیزان با آن شناخت دارند اما در خرید کرم ورمی کمپوست متأسفانه اطلاعات اندکی مشتاقان به تولید دارند، ابتدای امر باید متذکر شوم زمان خرید کرم باید از فروشنده ی کرم یک کیلوگرم به علاوه ی کوکون گرفت زیرا این کوکون-ها خود ظرف ۲ تا ۳ هفته تبدیل به مقدار دیگری کرم تبدیل می شوند به علاوه ی مقدار زیادی بستر به صورت همراه کرم باید گرفت تا کرم تا زمان ارتباط برقرار کردن با محیط جدید بتواند در آن زندگی کند.

توجه:

کوکون: هر کرم بالغ می تواند بطور میانگین در هر سه روز یک کوکون ایجاد کند که مدت ۲۳ روز پس از آن از هر کوکون یک تا سه نوزاد کرم خارج می گردد. اما تمام نوزادان خارج شده از کوکون زنده نمی-مانند.
ضمناً مقدار استفاده ی کرم ورمی کمپوست با توجه به هدف و زمان تولید فرق می کند ولی به طور معمول به ازای هر تن کود حیوانی ۲ کیلوگرم گونه ی ایزینیا فتیدا استفاده می گردد و برای زباله به ازای هر تن ۳ تا ۴ کیلوگرم استفاده می کنیم.

می توانید فارم تولیدی خود را به چند بخش تقسیم و میزان مصرف کرم را تغییر تا با توجه به بازار فروش و زمان تولید محصول با مشکلی مواجه نشوید.

مطلب پیشنهادی:
ورمی واش چیست
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند