جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

فروش جعبه کرم خاکی خانگی از بهترین گونه کمپوستر

 

توجه شما را به سمت چپ  قسمت  (مطالب ویژه و مهم ) جلب مینمایم .

اگر با گوشی اندروید وارد سایت شدید جهت دسترسی به مطالب ویژه و مهم در انتهای پایین مطلب بعد از دیدگاهها مراجعه کنید .

تلفن تماس ۰۹۱۲۲۶۸۷۵۴۲ نادمی

جعبه کرم خاکی به صورتی آماده شده اند تا بتوان کرم ها را علاوه برزنده نگهداشتن  با تکثیر بالا  برای مصارف مختلف استفاده کرد .

فروش جعبه کرم خاکی به صورت خرده و در پک های مخصوص پرورش کرم خاکی به روش خانگی می باشد .

ارسال به تمام نقاط ایران بوسیله یخچال با قیمت مناسب صورت می پذیرد .
محتویات پک جعبه مخصوص خانگی شامل :

۱  مقداری بستر پرورش با کیفیت مطلوب

۲  مقدار ی کرم خاکی از بهترین گونه کمپوستر با تراکم بالا

۳ مقداری کوکون ( تخم کرم خاکی )

۴  تعداد قابل ملاحظه ای نوزادان کرم خاکی

۵ یک بسته غذای مخصوص کرم خاکی که به صورت پودر و خشک می باشد .

۶ یک بسته دستکش یک بار مصرف

۷ یک قاشق پلاستیکی بزرگ جهت برداشت و جابه جایی بستر پرورش

 

خانگی پرورش کرم خانگی e1468574575753 - جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

پک کامل جعبه کرم خاکی خانگی ( تهیه شده توسط گروه )

 

خانگی پرورش کرم خانگی 2 e1478716475967 - جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

پک کامل جعبه کرم خاکی خانگی تهیه شده توسط گروه ورمی کمپوستینگ

 

محتویات همراه جعبه پرورش کرم خاکی خانگی 300x298 - جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

یک بسته غذای مخصوص کرم خاکی   +    یک قاشق    +    یک بسته دستکش یکبار مصرف

 

1affb354 9ae4 42a2 8b13 0fb5d57443d9 - جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

عکس ارسالی از مشتری
جعبه کرم خاکی زنده جهت ماهیگیری

 

فروش جعبه کرم خاکی پرورش در خانه

به خدمتتون عرض کنم که نگهداری جعبه کرم خاکی جزو مشاغل خانگی می باشد و حتی خانمهای خانه دار هم می توانند این شغل را تجربه کنند در ایام قدیم هر خانه دارای مرغ،خروس و انواع حیوانات اهلی بودند که خانمهای خانه دار پس مانده های سفره را برای آنها می ریختند هم فال بود و هم تماشا. در دنیای امروز که شهرنشینی گسترش یافته مرغ و خروس و همه جانوران از خانه رخت بربستند و ما به شوق شنیدن صدای آنها به باغ، ده و دهکده سفر می کنیم و چه لذتی می بریم از این سر و صدا، و اگر در خانه مان یکی از این حیوانات را نگهداری کنیم با اعتراض همسایه ها روبرو می شویم. در نتیجه پسماندها در سطلهای سنگین زباله هرشب به بیرون خانه حمل می شود وای!! یکبار کلیه مواد غذایی به خانه ها می رود و یکسری به صورت زباله به بیرون خانه؛

مطلب پیشنهادی:
فروش کود ورمی کمپوست بسته بندی شده

حال چه باید کرد ؟ نگران نباشید ما با جعبه کرم خاکی خانگی به کمک شما آمده ایم. کرم!! بله کرم، کرم خاکی ولی از نوع خاص آن که به نام کرم آیزونیافوتیدا کالیفرنیایی معروف می باشد نه سرو صدا دارند نه فریاد می زنند که حسنک کجایی. قانع و کم خرج، با غذایی از ضایعات منزل و …

غذای کرم چیست؟ غذای اصلی کرم خاکی بقایای مرده و پوسیده گیاهی و نیز کود دامی است ولی کرمها بیشتر مواد زائد آشپزخانه را نیز می خورند ضایعات سبزیجاتی که در حین تهیه غذا به وجود می آید برای کرمها قابل استفاده می باشد و ضایعاتی دیگر مانند پوست سیب زمینی، هویج، کاهو، کلم، کرفس، سیب، پوست موز، گریپ فروت ، پوست پرتقال و برگ چای، چای کیسه ای، تفاله قهوه، کاغذ و مقوا.

بعضی از ضایعات زودتر از سایر مواد به کود تبدیل می شوند. پوست موز حدود یک هفته طول می کشد در حالی که پوست پرتقال حدود یک ماه طول خواهد کشید تا کاملاً تجزیه گردد پس سعی کنید قطعات ضایعات را به ریزترین حد ممکن برسانید.

آیا می دانید که در کشورهای دیگر هر خانواده ایی در تلاش است از پسماندهای منزل، توسط جعبه کرم خاکی، کود ارگانیک تهیه کند و به اقصاد خانواده کمک کند. شما هم بیایید در این راه گام نهید ضمن آن با هر قدمی که در این راه برمی داریم به سلامت خانواده خود بیاندیشیم به کشوری زیباتر و تمیزتر.

 

بررسی احتمال بیماری زایی جعبه کرم خاکی در خانه

خیر هیچ بیماری در این خصوص گزارش نشده است .

مطلب پیشنهادی:
چرخه زندگی و تولید مثل کرم ورمی کمپوست

فرزند دلبند شما در این محیط آلوده نمی شود بیمار نمی شود زیرا ورمی کمپوست عاری از هر گونه باکتری می باشد و این نویدی است برای کسانی که در آپارتمان خود درختچه های زینتی و گل یا گلدانهای مختلف نگهداری می کنند آنها می توانند با استفاده از این کود، سلامتی و آرامش خیال خانواده را به ارمغان آورند.
آنزیم های مترشحه از بدن کرم خاکی بسیار متنوع بوده به طوری که باکتری ها و میکروب های بستر پرورش به کلی نابود میشوند بله آنزیم ، همان آنزیم هایی که در بسیاری از مواد پاک کننده مانند پود لباسشویی و ضدعفونی کننده های بیمارستانی از آنها استفاده میشود .
کود ورمی کمپوست برخلاف تصور، فاقد هرگونه میکروب و یا باکتری مضر می باشد . به طوری که در بخش (..ضرر مضرات کود دامی گاوی مرغی در کشاورزی ارگانیک (در همین سایت در باره بیمار یهای موجود در انواع کود دامی اشاره شد .

آری با تولید و پرورش ورمی کمپوست، کودی بدون باکتری و بدون بیماری؛ می توانیم با استفاده از این کود به این آرزوها جامه عمل بپوشانیم .

 

th 1 - جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

جعبه کرم خاکی در آشپزخانه

 

th1 - جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

جعبه کرم خاکی ورمی کمپوست در خانه

 

adf - جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

جعبه کرم خاکی خانگی ورمی کمپوست

 

تصاویر بالا گویای پاکی و تمیزی کرم خاکی برخلاف تصور ظاهری اش می باشد .

اما شما این کار را نکنید بهتر است جعبه کرم خاکی در انباری  نگهداری شود .  زیرا شما با تمامی خصوصیات کرم خاکی آشنا نیستید . در بعضی مواقع به ندرت پیش می آید که بعضی کرم ها از بستر پرورش خارج شوند که نگهداری در آشپزخانه نیازمند اطلاعات کافی از خصوصیات کرم خاکی است .

مطلب پیشنهادی:
محصولات ورمی کمپوست گروه

ضمنا ممکن است مگس و پشه در بستر پرورش تخم گذاری کنند که باعث نگرانی شما شود البته اگر شرایط پرورش را رعایت کنید این اتفاق نمی افتد . در هر صورت پیشنهاد میشود در انباری نگهداری کنید .

نگهداری در انباری به دلیل بسته بودن محیط در زمستان و تابستان چندان دچار نوسان دمایی نمیشود  و می تواند فضای مناسبی جهت رشد و تکثیر کرم خاکی باشد . ضمنا حتما یک سینی یا لگن زیر جعبه قرار دهید که آب اضافی خارج شده از جعبه کف انباری را کثیف نکند .

عکس های بالا صرفا جهت نشان دادن تمیزی و غیر بیماری زا بودن کرم خاکی است .

 

thef - جعبه کرم خاکی فروش خانگی خرده کلنی کامل

جعبه کرم خاکی عاری از آلودگی

 

نکته : چنانچه مرغ یا ماهی آکواریومی در منزل دارید می توانید هر چن وقت یکبار به طوری که چندان به جمعیت کرم ها صدمه نخورد از خود کرم ها جهت تغذیه ماهی و یا مرغ و یا پرنده تزیینی خود استفاده کنید. 

 

برای کامل شدن بحث حتما روی لینک زیر کلیک کنید :

آموزش تولید ورمی کمپوست خانگی

 

 

برای ورود به فروشگاه جهت خرید اینجا را کلیک کنید .

 

 

40 دیدگاه ها
  1. ناشناس
    ناشناس
    ارسال پاسخ
    آقای نادمی واقعا سایت شما کاملنرین و بهترین سایته خیلی زیبا و مفصل درباره کرم خاکی توضیح دادید معلومه که تجربه و علم بالایی دارید .
  2. احسان خجسته
    احسان خجسته
    ارسال پاسخ
    سلام میشه سوال کنم چطور کرم های خاکی رو جهت تغذیه ماهی آکواریومی از جعبه خانگی آماده مصرف کنم ؟
    • VermiComposting
      VermiComposting
      ارسال پاسخ
      یا سلام داخل مطلب توضیح دادم لطفا بادقت مطالعه بفرمایید
  3. حسین صمدی
    حسین صمدی
    ارسال پاسخ
    من یک بسته خریدم فوق العادس خیلی سریع زیاد میشن . نمی دونم بخاطر غذاشه یا نه فک کنم جعبه جوری طراحی شده که کرم ها توش خیلی راحتن . در کل تشکر تشکر تشکر . مشکل غذادهی به ماهی های گوشتخوارم حل شده .
    • VermiComposting
      VermiComposting
      ارسال پاسخ
      بله مربوط به شرایط هوادهی و غذادهی و درکل شرایط مطلوب داخل جعبه برای رشد و تکثیر کرم ها است . خواهش
  4. سعید مرادی
    سعید مرادی
    ارسال پاسخ
    سلام و خسته نباشید پک رو خریدم و همونطور که گفته بودید بعد چند ماه تکثیرشون خیلی زیاد شده الان به طور روزانه برای غذادهی ماهی هام از کرم زنده استفاده میکنم . ضمنا از خرید کود ورمی از فروشگاه ها هم راحت شدیم انقدری تولید میشه که گلدان های خانه که چه عرض کنم گلدان های همسایه هامونم جواب میده مازادش هم میریزم توی باغچه آپارتمان . اونم از زباله های بی ارزش .
  5. ناشناس
    ناشناس
    ارسال پاسخ
    سلام من یک سبد کرم ورمى دارم ولى زیاد نمیشن نمیدونم چرا ظرفم یک گلدان بزرگه که ته اونم سوراخ کردم درب هم نداره
    • VermiComposting
      VermiComposting
      ارسال پاسخ
      باسلام . باید بررسی شه ببینی مشکل چیه . احتمال داره اینها به یه حدی که میرسند دیگه ظرفیت اون جعبه تکمیل میشه و یه جورایی به تعادل بین غذا و تعداد کرم ها میرسند که باید مدام از کرم ها جهت تغذیه ماهی و پرنده برداشت کنی و استفاده کنی ممکنه دلایل دیگه داشته باشه مثل نژاد کرم که از نوع نامرغوب یاشه و غیره . سایتو با دقت مطالعه کن .
  6. مصطفایی
    مصطفایی
    ارسال پاسخ
    با سلام من شیراز زندگی میکنم چطوری میتونم کرم کمپوست تهیه کنم لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم
    • VermiComposting
      VermiComposting
      ارسال پاسخ
      علیک سلام . خیلی راحت میتونید اگر کم میخواهید از محصول پک جعبه کرم خاکی ما خرید کنید و براتون ارسال میکنم . اگر بیشتر میخواهید می توانید از کرم و بستر هایی که براتون آماده میکنم از پانصد کیلو حداقل تا صد تن خرید کنید باز هم براتون ارسال میکنم .
  7. بهداد سیفی
    بهداد سیفی
    ارسال پاسخ
    سلام خسته نباشید کارتون خیلی خلاقانه هست جای تقدیر داره این فکر آقای نادمی عزیز من زاهدان زندگی می کنم و کار اصلیم پرورش ماهی های اکواریومی هست این بسته هاتون رو اگه با اندکی تغییر بخوام امکانش هست برام بفرستین چون این کرم رو به عنوان غذای زنده می خوام عرضه کنم و به نظرم فروش خوبی هم خواهد داشت و به دلیل بهداشتی بودن فضای کاریم امکان نگهداری در کود رو ندارمم اگه بتونیم با هم صحبت کنیم در مورد تعداد کرم در هر بسته خوشحال می شم با تشکر سیفی
  8. mehdi
    mehdi
    ارسال پاسخ
    سلام برای خرید میشه بیایم به آدرس دفتر فروشتون؟ چون پول پستش زیاده و اینکه کرم هارو بدون جعبه نگهداری هم میفروشین؟
  9. mehdi
    mehdi
    ارسال پاسخ
    سلام به همه ی شهرستان های استان البرز رایگان میفرستین؟ و چطوری میتونم سفارش بدم؟
  10. سعید شریعتی
    سعید شریعتی
    ارسال پاسخ
    با سلام ؛ پیرو متن زیبا به انضمام عکس های گویای سایتتان می خواستم به موارد ذیل اشاره نمایم . ۱- کرم های خاکی همانطور که می دانید به نور علاقه ای ندارند لذا جعبه پیشنهادی نباید طرح شفاف داشته باشد . ۲- میزان تحمل جعبه بر اساس وزن خاک و آب بهتر بود ذکر می گردید . ۳- برای خروج از آب بایستی مدخلی ایجاد شود و نیازمند وسیله ای برای پوشش آب خروجی در زیر جعبه . ۴- پیشنهاد می گردد که در وحله نخست به این طرح در حد کوچک نگاه نکنید و برای وسعت ایران زمین با دانش والای خویش فکر نمایید طرح های مختلف را به صورت آزمایش پس از امتحان با چندین شهردار و ... مطرح نمایید برای استفاده عمومی در منازل ....و حتی نوع جعبه پیشنهادی را سفارش ساخت نمایید که هم ارزانتر شود و هم از کیفیت بهتری برخوردار گرددد که هم بتوانند منبعی برای نگهداشت آب و هم بخشی برای خروج آب در آن در نظر گرفته شود و حتی دارای چرخ هایی باشد برای سهولت جابه جایی ۵- و ... زیاده نمی گویم ! تشکر از مطالب و حسن طبیعت گراییتان سعید شریعتی
    • VermiComposting
      VermiComposting
      ارسال پاسخ
      سلام . ۱ بله اگر ظرف تیره باشد قدری بهتر است ولی ظرف تیره در بازار یافت نشد . ضمن اینکه در حد یک سانتی متری داخل تر نور نفوذ نخواهد کرد . ۲ تحمل جعبه بسیار بیشتر از میزان حجم آن است و نیازی نبود . ضمن اینکه امکانات در دسترس نبود تا دقیقا میزان تحمل وزن را اندازه گیری کنم . ۳ اگر با دقت مطالعه کرده باشی برای خروج آب اضافی از جعبه زیر جعبه سوراخ هایی ایجاد شده است . ۴ بله درست است چندین شهرداری از استان مختلف تماس گرفته اند ولی به طور جد وارد این بحث نشده اند . در مجموع با تشکر از حسن دقت و نظر شما . محمد نادمی مدیر گروه ورمی کمپوستینگ .
  11. YASSIN
    YASSIN
    ارسال پاسخ
    سلام میخواستم ببینم حداقل سرمایه ای ک میشه گذاشت واسه شروع که ازمون و خطا کرد چقدره؟؟؟ وچند متر مربع میشه و چه مقدار کود میشه ؟؟؟
    • VermiComposting
      VermiComposting
      ارسال پاسخ
      سلام . برای تولید به روش پشته ای میشه از صد متر مربع با حدود ده تن کود گاوی و سرمایه حدود دو سه ملیونی برای ازمون و خطا شروع کرد . البته گروه ورمی کمپوستنیگ آزمون و خطاها را پشت سر گذاشته و شما براحتی با بهره گیری از تجربیات ما می توانید در همان دوره نخست تولید موفقی را داشته باشید .
  12. سعید شریعتی
    سعید شریعتی
    ارسال پاسخ
    با سلام ... ۱- آیا کرم های ماهیگیری از همان کیفیت مابقی کرم ها برخورداند؟ ۲- در حل حاضر بسته کرم های خانگی و ماهیگیری موجود دارید ؟
    • VermiComposting
      VermiComposting
      ارسال پاسخ
      سلام در بخش نژادهای کرم خاکی در همین سایت می توانید نژادهای مختلف کرم خاکی پرورشی در مزارع ایران را مشاهده کنید . در بحث ماهیگیری چندان تفاوتی ندارد که کرم خاکی از چه نژادی باشد . ولی در بحث تولید و تکثیر کرم خاکی یا تولید کود ارگانیک ورمی کمپوست بسیار حایز اهمیت است که نژاد ایزنیا فوتیدا باشد . بله جعبه های کرم خاکی خانگی تقریبا همیشه موجود است .
  13. زارعی
    زارعی
    ارسال پاسخ
    سلام ایا میتونم از فضولات بلدرچین برای بستر کرم ها استفاده کنم
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود بر شما . معمولا کود طیور مناسب نیست برای کرم خاکی ولی به مقدار کم میشه ترکیبی با کود گاوی استفاده کرد .
  14. همايون
    همايون
    ارسال پاسخ
    سلام آقای نادمی لطفاً در مورد تولید صنعتی توضیح بدید، بنده در منطقه سوادکوه زمین دارم و از خاک خیلی خوبی بهره مندم ، بنابرین میتونم تولید بیشتری انجام بدم .
  15. سدنی ازاستان گلستان شهرگرگان
    سدنی ازاستان گلستان شهرگرگان
    ارسال پاسخ
    اقای نادمی سلام خسته نباشید من تازه این سایت شما رو رویت کردم باغچه ای دارم توی روستای خودم ودرختان متنوع میوه دارم وبرای کود دهی درختان میوه از فضولات گاوی استفاده میکنم درون فضولات گاوی از کرمهای خاکی زیاد هست ایا میتونم برای تهیه کود ورمی کمپوست از این کرمها استفاده کنم یا راهنمایی کنید این کرمها رو از کجا باید تهیه کنم وقیمتش چنده ممنون راهنمایی کنید
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود بر شما . نژاد کرم های خاکی متفاوت هست و این امر در سرعت تجزیه کود گاوی به ورمی کمپوست و انالیز ترکیبات غذایی موجود در کمپوست تولید شده اثر گذار است . همچنین بهترین نژاد از نظر سرعت تکثیر و سازگاری با کود دامی کرم خاکی نژاد ایزینیا فوتیدا است . برای درک بهتر و شناسایی انواع نژاد کرم خاکی به لینک زیر رجوع کنید .
  16. ناشناس
    ناشناس
    ارسال پاسخ
    سلام و درود میخواستم بدونم برای روغن خراطین از این کرمها میشه استفاده کرد
  17. دکتر فرشاد فطرس
    دکتر فرشاد فطرس
    ارسال پاسخ
    ارسال و مابقی مسایل منظم بود . امیدوارم همه ایرانی ها ی قدم کوچیک در راستای حفظ محیط زیست و کاهش زباله . کاهش شیرابه های زباله انجام دهند
  18. منشوری
    منشوری
    ارسال پاسخ
    سلام من از شما کرم بستر خانگی خریده ام و فعلا کرم ها با موفقیت در حال تکثیر هستند .ممنون میشوم به سوالات زیر پاسخ دهید : 1- برای تنظیم نسبت کربن به نیتروژن در بستر کرم ها، اگر ضایعات سبز را خشک کنیم و آسیاب کنیم آیا مقدار کربن آن افزایش پیدا میکند؟ 2- آیا اضافه کردن پوست تخم مرغ آسیاب شده به تنظیم PH بستر کمک میکند؟ 3- بهترین نسبت کربن به نیتروژن در بستر چیست؟ سپاس
  19. ابوالفضل حمیدی
    ابوالفضل حمیدی
    ارسال پاسخ
    با سلام و خسته نباشید به شما....من میخواستم ی شغل برای خودم ایجاد کنم...میخواستم ببینم تولید ورمی کمپوست میتونه ایده ی خوبی باشه؟ بعد تولید کود. آیا میشه براش مشتری پیدا کرد؟ در کل به عنوان یک شغل برای درآمدزایی میشه روش حساب کرد؟ من اگه بشه حدودا یک ماه دیگه برسم خدمتتون هم کرم بخرم ازتون هم مشاوره بگیرم
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      درود . وقت بخیر . بله توی شرکت ما چندین نفر به طور مستقیم و چندین نفر غیر مستقیم اشتغالزایی شده و اگر محصول با کیفیت رو با هزینه کم تولید کنی قطعا سود خوبی هم داره . قبلش هماهنگ کن با تلفن هایی که درسایت هست و یک جلسه رایگان از کارخانه گروه ورمی کمپوستینگ دیدن کنید
  20. زهره زارعی
    زهره زارعی
    ارسال پاسخ
    سلام وقت به خیر من به دنبال راهی هستم که زباله های تر خانه را تبدیل به کود کنم، آیا می توانم از این کرمها استفاده کنم در ضمن من فقط یک بالکن 70* 150 دارم. لطف می کنید منو راهنمایی بفرمایید🙏
    • محمد نادمی
      محمد نادمی
      ارسال پاسخ
      سلام. بله امکانش وجود داره. منتها باید در نظر گرفت که با دپو کردن زباله های خانگی در بالکن امکان بو گرفتگی و موارد از این دست دارد. شاید در گوشه ای از حیاط یا زیر زمین بهترین گزینه باشد. برا یدریافت مشاوره با ما در تماس باشید: 09122687542
  21. غلام حیدری
    غلام حیدری
    ارسال پاسخ
    جناب مهندس نادمی عزیز با عرض سلام و درود به محضر شما بزرگوار وسپاس بابت حمایت والطاف بی دریغتون ، من برام این سوال پیش اومده که در امر آموزش بازاریابی این محصولات ارزشمند به تولیدکنندگان در سطح کلان و همچنین ایجاد بازار فروش و معرفی تولیدکنندگان نوپا به متقاضیان عمده این محصولات آیا بسته و اقدام حمایتی موجود هست یا نه؟ چون اگر هندلینگی از سوی شما سرآمدان این بیزینس زیبا وارزشمند صورت گیرد ضمنا برای ترویج استفاده گسترده تر مشاغل مرتبط با این حرفه از قبیل کشاورزان وباغداران و پرورش دهندگان دام و طیور و کمپانیهای محصولات بهداشتی ، آرایشی از این محصولات مربوط به کارشان از طریق رسانه ها بخصوص رسانه ی ملی اقدامی صورت گرفته؟ و تبلیغاتی در کار هست؟ باز هم ازاین اطلاعات علمی و جامعی که در اختیار علاقمندان قرار میدهید سپاسگزاریم.
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند