Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 تولید و فروش کود آلی ترکیبی | ورمی کمپوست
تولید و فروش کود آلی ترکیبی

کود آلی ترکیبی ارگانیک، یک محصول ویژه !

کمپوست غنی شده یکی از بهترین کودهای دنیاست. عناصر موجود در کمپوست آنالیز شده و با افزودن عناصر پر مصرف و غنی سازی با ریز مغذی ها تاثیر کمپوست بر رشد و باردهی گیاهان به طور چشمگیری افزایش می یابد . این بار گروه تصمیم گرفت تا کود آلی ترکیبی را با مشورت از متخصصین و مهندسان کشاورزی و اساتید دانشگاه ها تولید و عرضه کند .

فروش کود آلی ترکیبی با گواهینامه جهاد کشاورزی

فروش کود ترکیبی آلی توسط گروه ورمی کمپوستینگ با گواهینامه معتبر از سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و ارسال به همه شهرهای ایران .

گروه ورمی کمپوستینگ دارای گواهینامه  دوره ی تخصصی  از سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به شماره ثبت ۲۰۰/۴۳/۷۲۰۸۸ به تایید مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان البرز است . همچنین این وبسایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(samandehi.ir) ثبت شده است .

 

f4cdac8c e13c 4b53 838b 75042d39cb76 - تولید و فروش کود آلی ترکیبی

کود آلی ترکیبی کمپوست

در این غنی سازی از انواع کودهای پلیت و گرانول برای رسیدن به بیشترین بازدهی مخصوصا جهت مصرف درختان مثمر و غیر مثمر در باغات و ویلاها بهره گرفته شده است .

از آغاز کار تاکنون، گروه ورمی کمپوستینگ همواره به دنبال فراهم نمودن نهاده های با کیفیت و مقرون به صرفه بوده است. برقراری تعادل میان کیفیت و قیمت همانند راه رفتن بر لبه ی باریکی است که تلاش زیادی را می طلبد .

در این ترکیبات سعی شده بهترین و با کیفیت ترین عناصر و مکمل های مورد نیاز گیاهان با برندهای معتبر  استفاده شود . همچنین با افزودن پرلیت و کود مرغی پلیت غنی شده با هیومیک اسید سعی شده است بهترین نتیجه در عملکرد نهایی گیاهان حاصل شود .

مطلب پیشنهادی:
خرید سبد های نو یا معیوب ورمی کمپوست

 

images 2 - تولید و فروش کود آلی ترکیبی

عناصر مورد استفاده در ترکیبات کود ترکیبی

عناصری که مورد نیاز گیاهان هستند عبارتند از: ازت (N)، فسفر (P)، پتاسیم (K)، کلسیم (Ca)، منیزیم (Mg) و گوگرد (S)آهن (Fe)، روی (Zn)، بور (B)، منگنز (Mn)، مس (Cu)، مولیبدن (+MoO۴۲)، کلر (Cl) و نیکل (Ni).

گرچه این نوع کود نسبت به کود ورمی کمپوست غنی شده عملکرد ضعیفتری دارد . اما بدلیل قیمت کمتر نسبت به ورمی کمپوست سوپر غنی شده و همچنین ارگانیک بودن صد دردصدی این محصول از استقبال زیادی در بین مشتریان و مصرف کنندگان روبرو شده است .  

 

ورمی کمپوست عاری از آلودگی 1 - تولید و فروش کود آلی ترکیبی

کود آلی ترکیبی باغی عاری از آلودگی

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند