Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 راه انداری فارم ورمی کمپوست در ملارد | ورمی کمپوست
راه انداری فارم ورمی کمپوست در ملارد

زوج تحصیل کرده و دانشگاهی بازنشسته در زمستان ۱۳۹۷ بود که با مراجعه به دفتر گروه ورمی کمپوستنگ تصمیم به ورود در این بازار را گرفتند. اطلاعات این دوستان در ابتدا مختصر بود که با آموزش های رایگان و بهره مندی از تجارب مدیریت مجموعه توانستند کسب و کار کوچک خود را ایجاد کنند. این مجموعه در صورت خرید کرم به همراه بستر، راه اندازی و آموزش های مورد نیاز را به رایگان تقدیم می کند.

راه اندازی این فارم تولید زیر نظر مستقیم گروه ورمی کمپوستینگ انجام پذیرفت. در طی یک دوره تولید، چندین بار بازدید صورت گرفت تا نحوه تولید بررسی گردد و ایرادات و پیشنهادات بیان شود. مستقیما ۳ نفر در فرآیند تولید این کار شامل جمع آوری کود از بستر، سرند و کیسه کردن مشغول هستند.

این فارم تولیدی در زمین ۴ دیواری به مساحت ۸۰۰ متر مربع شروع به کار کرده است. تولید در این کارگاه به صورت رو باز بوده و تمامی پشته ها در فصول گرم و سرد بدون هیچ مشکلی بستر تغذیه ای کرم ها هستند.

در سال ۱۳۹۷ هزینه شروع به کار این مجموعه ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان بوده است.

ادوات استفاده شده

  • چهار شاخ
  • بیل
  • ترازو فله ای
  • دستگاه سرند دوار
  • شلنگ آب به متراژ مورد نیاز

عکس های این رویداد

ویدیو این رویداد

مطلب پیشنهادی:
مشاوره و راه اندازی فارم تولید ورمی کمپوست
2 دیدگاه ها
  1. آهن آلات
    آهن آلات
    ارسال پاسخ
    راه انداری فارم تولید ورمی کمپوست جدای از بحث اقتصادی و تولید کسب و کار، لذت خوبی داره. حس تولید اون هم از نوع طبیعی و کشاورزی عالیه
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند