از امروز آگهی تبلیغات ورمی کمپوستینگ را در روزنامه کثیر الانتشار جام جم دنبال کنید !
( هر روز در جام جم ، نیازمندی های صبح استان البرز و شهرستان های غرب استان تهران )
بازاریابی و تبلیغات در ورمی کمپوست
بازار یابی به معنی آماده سازی کالا یا خدمات برای برآورده سازی نیاز مشتری است . بازاریابی شامل درک خواسته های مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرآیند سودآوری برای شرکت است.بازاریابی موفق لازمه برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارش های آینده می شود .
به صورت کلی بازاریابی یک محصول شامل فعالیت هایی می شود که بهترین مکان و زمان را برای عرضه ی یک محصول بررسی می کند . اینکه یک محصول تولیدی در چه قسمتی از جامعه برای رفع نیازهای چه قشری از یک اجتماع و در چه زمانی عرضه شود بسیار مهم است . برای مثال عرضه ی محصولات الکترونیکی در یک فروشگاه کفش فروشی هیچ سنخیتی چه برای فروشنده و چه برای خریدار ندارد و یا اینکه یک فروشنده سبزیجات بار خود را در نیمه های شب عرضه کند و امثال این موارد.
واژه بازاریابى نباید به معنى قدیمى آن، یعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبیر گردد ومعناى جدید این واژه همانا تأمین نیازهاى مشترى است. شرکتهاى امروزى با رقابت شدید روبه رو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترین نحو ممکن، خواستهاى مشترى را درک و بالاترین منفعت را براى مشتریان هدف خود تأمین کند. در محدوده بازار، این مهارتهاى بازاریابى است که شرکتهاى حرفهاى را از شرکتهاى غیرحرفهاى تفکیک میکند.
در تعاریف علمی ، بازاریابی را جهت دهی همه توان و امکانات سازمان تجاری برای تمرکز بروی فروش یا به تعبیری دیگر فرایند هماهنگی برای هدف که همان فروش است معنی می نمایند