Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/vermicom/domains/vermicomposting.ir/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 تبلیغات ورمی کمپوست | ورمی کمپوست
تبلیغات ورمی کمپوست

از امروز آگهی تبلیغات ورمی کمپوستینگ را در روزنامه کثیر الانتشار جام جم دنبال کنید !

( هر روز در جام جم ، نیازمندی های صبح استان البرز و شهرستان های غرب استان تهران )

vermicompost tabliq1 300x175 - تبلیغات ورمی کمپوست

  بازاریابی و تبلیغات در ورمی کمپوست 

بازار یابی  به معنی آماده سازی کالا یا خدمات برای برآورده سازی نیاز مشتری است . بازاریابی شامل درک خواسته های مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرآیند سودآوری برای شرکت است.بازاریابی موفق لازمه برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارش های آینده می شود .
به صورت کلی بازاریابی یک محصول شامل فعالیت هایی می شود که بهترین مکان و زمان را برای عرضه ی یک محصول بررسی می کند . اینکه یک محصول تولیدی در چه قسمتی از جامعه برای رفع نیازهای چه قشری از یک اجتماع و در چه زمانی عرضه شود بسیار مهم است . برای مثال عرضه ی محصولات الکترونیکی در یک فروشگاه کفش فروشی هیچ سنخیتی چه برای فروشنده و چه برای خریدار ندارد و یا اینکه یک فروشنده سبزیجات بار خود را در نیمه های شب عرضه کند و امثال این موارد.
واژه بازاریابى نباید به معنى قدیمى آن، یعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبیر گردد ومعناى جدید این واژه همانا تأمین نیازهاى مشترى است. شرکتهاى امروزى با رقابت شدید روبه رو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترین نحو ممکن، خواستهاى مشترى را درک و بالاترین منفعت را براى مشتریان هدف خود تأمین کند. در محدوده بازار، این مهارتهاى بازاریابى است که شرکتهاى حرفهاى را از شرکتهاى غیرحرفهاى تفکیک میکند.

مطلب پیشنهادی:
فروش کرم کمپوستر ایزینیا فتیدا (Eisenia fetida)

در تعاریف علمی ، بازاریابی را جهت دهی همه توان و امکانات سازمان تجاری برای تمرکز بروی فروش یا به تعبیری دیگر فرایند هماهنگی برای هدف که همان فروش است معنی می نمایند

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز نشانه گذاری شده اند